    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Date: Sun, 4 Dec 2005 19:26:23 +0100

    > 'Niedoborów'?
    >
    > Ciekawa nazwa na seks z niezaślubioną kobietą.
    >
    > Zazdrościsz, moherku?

    Dla Twej informacji - ani nie jestem zwolennikiem PiS, ani LPR, ani
    moherowych beretow ;-) Glosowalem na PO i jestem z nastawienia liberalem.
    To, co mowie na temat tych "pielegniarek" nie jest efektem czytania opinii w
    gazetach, ani sluchania komentarzy w wiadomosciach. Opierajac sie na faktach
    wnioskuje, ze byla to zabawa kosztem dzieci. Na poparcie teorii, ze bylo to
    nieszkodliwe nie ma ani jednego argumentu. Rowniez na poparcie zdania, ze
    mogla to byc czesc stosownych procedur medycznych. Autorytety wypowiadaja
    sie w tej sprawie jednoznacznie. Nie moge przyjmowac innego stanowiska, jak
    potepiajace. Poniewaz glupota i nieznajomosc prawa nikogo nie chroni przed
    konsekwencjami czynu, nie moge rowniez nazywac tego inaczej. Ostatnie
    wydarzenia i jawne zaprzeczanie faktom ze strony tych kobiet - jest tylko
    potwierdzeniem mojego stanowiska. Znamy wszyscy przywary polskiego
    srodowiska medycznego i przebieg "sprawy"... naprawde dziwie Ci sie, ze
    podwazasz tak oczywiste wnioski.

    Zas co do wolnosci seksu - im starszy jestem, tym blizej mi do zrozumienia
    funkcji wstrzemiezliwosci przedmalzenskiej, co nie znaczy, ze ja popieram.
    To tez jest rozwiazanie, tylko dla ludzi, ktorzy potrafia to uszanowac. Dla
    niektorych jest to czesc kultury, w ktorej duchu zostali wychowani. Jezeli
    sa dostatecznie dojrzali wewnetrznie, zeby to uszanowac i zrozumiec -
    czerpia z tego swoje szczescie. Jezeli sa niedojrzali - probuja to narzucac
    innym, jako regule. Mnie akurat ta droga nie dotyczy, co nie znaczy, ze
    powinienem wysmiewac tych, ktorzy postepuja "by the Bible" ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger