    From: "Krzysztof" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawe zagadnienie.....
    Date: Fri, 2 Nov 2007 13:23:17 +0000 (UTC)

    > Napisz jak się skończyło, bo ja wątek przeglądam dopiero dziś, więc
    > gdybanie i tak nie ma sensu!

    No z tym odszkodowaniem za art 55 który bym dal zakładowi to sobie
    odpuściłem. Troche wyszedłem z rozumowania na chłopski rozum że skoro jestem
    na wypowiedzeniu to chyba otrzymałbym pieniądze za czas który pozostał do
    końca tego wypowiedzenia, choc za mocno nie jestem do tego przekonany.
    Jednak głownym powodem że odpusciłem to ostatni dzień mojego wypowiedzenia,
    a nie jestem pewien ja byloby to liczone /rozwiązanie umowy z art55 to dzien
    w ktorym wreczam czy dopiero następny/ - może dać mi tu ktoś odpowiedz,
    bardzo bym prosił? Gdybym chocby dzien wczesniej przypomnial sobie o tym to
    zrobilbym to ponieważ w praktyce niczymbym nie ryzykował.

    Jednak na chłodno kalkulująca to racaja powinna być po mojej chyba stronie:
    art 55 "....w takim przypadku pracownikowi przysługuje
    odszkodowanie w wysokości wynagrodzenia za okres wypowiedzenia,..."
    Więc troche żałuje
    Z ciekawości by mnie to interesowało jak Sad by do tego podszedł. No i grupa
    wiedziałaby jak to wygląda w praktyce :)

    Pozdrawiam
    Krzysztof