  • Data: 2008-07-04 12:03:05
    Temat: Re: Ciekawa rozmowa z policjantem
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) wrote:

    > Czytałeś głupoty - nie zawsze można. Dziennikarze działają
    > na podstawie prawa prasowego.

    każdy człowiek może być dziennikarzem
    nie ma w PL usankcjonowanego prawnie zawodu dziennikarza i "zysku prawnego"
    z tego powodu
    legitymacja dziennikarska to raczej oznaka zaufania redakcji

    > Poza tym to tyczy publikowania - filmować zawsze można.

    policjant na służbie może być filmowany i upubliczniany
    choćby po to by można było sfilmować jego niezgodne z prawem działania -
    choćby jazdę na rowerze który nie spełnia wymogów

    a na policjanta spisałbym skargę

    BTW: ostatnio spotkałem się na żywo z przykładem tego że niebiescy to
    największe sku... w tym kraju... a chodzenie na pasku w tym zawodzie jest
    standardem

    --
    pozdrawiam