  • Data: 2002-06-08 11:29:47
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JarekT" <t...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:adr6a7$6kl$2@news.tpi.pl:

    > [ciach]
    > Ja to widzę tak:
    > Łacze jest jego, sprzęt przeznaczony DO PRACY - jego, plik
    > zawierający e-mail po odebraniu przez Ciebie W CZASIE PRACY
    > znajduje się na jego sprzęcie - uważasz, że ktoś nie może
    > przeglądać zawartości własnego dysku? .....
    Hm, łącze firmy X, serwer firmy X, dysk firmy X, buda gdzie to
    wszystko stoi firmy X,
    Przerażasz mnie, właśnie mi uświadimiłeś że provider u którego
    wykupiłem był komercyjne konto (a to tylko usługa przezcież) ma PEŁNE
    PRAWO czytania moich maili. Straszne.

    Z tym piszesz niżej prawie się zgadzam. Czas pracy=praca, ale !=prawo
    do czytania korespondencji.
    poreba