eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracyRe: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-07 09:09:46
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "tdew" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1. Wszystkie przychodzące i wychodzące
    > maile w firmie są archiwizowane na serwerze.

    nie po to zeby je przegladac ale na wypadek zgonu serwera...

    > 2. Nie wszyscy pracownicy w firmie mają FIRMOWE
    > skrzynki ale wszyscy mają nie firmowe - prywatne :)
    > (k...@w...pl) (onet, wp, interia itp.)

    firmowe skrzynki sa wlasnoscia firmy i nie ma zadnego problemu (zarowno
    technicznego jak i prawnego) by zostal zalozony na serwerze soft
    przechwytujacy wiadomosci.
    A z poczty na onecie czy wp mozesz korzystac przez http(s).

    > 3. W firmie nie istnieje dokument wyraźnie tego zabraniający
    > - w ogóle precyzujący zasady korzystania z sieci internetowej.

    to akurat nie ma znaczenia, w pracy nalezy pracowac. W regulaminie byc moze
    tez nie jest sprecyzowany fakt iz nie mozna ukladac sobie pasjansa.
    Pracodawca kontrolujac poczte firmowa moze sprawdzic czy nie lamiesz innych
    zasad regulaminu (np. niezachowywanie tajemnicy). Moze rowniez kontrolowac
    jakie strony w I-necie odwiedzaja pracownicy.

    > Pozdrawiam
    > Jan

    Pzdr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1