  • Data: 2008-12-28 23:13:38
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fakt Jotte może nie kojarzę, bo przyznam szczerze pierwszy raz
    korzystam z grup dyskusyjnych, a co za tym idzie z tej grupy również
    pierwszy raz.

    Bocze się ponieważ poczułem atak na swoją osobę. Taka reakcja
    podprogowa...

    A znam z różnych for dyskusyjnych przypadki krzykaczy którzy naprawdę
    uprzykrzają życie, mam nadzieje że za takiego nie zostałem uznany. Bo
    Ciebie właśnie za takiego uznałem(pierwszy temat... i od razu taka
    reakcja z Twojej strony). Automatycznie nastawiłem się na starcie z
    Tobą. Wiadomo nikt nie chce problemów oraz wrogów nawet w tak
    "anonimowym" świecie, a więc rozumiem, że doszliśmy do konsensusu i
    uznajemy, że wszystko jest good i nikt do nikogo już nie rości żadnych
    żali("Już nikt, nigdy przez tych panów życia pozbawiony nie będzie").

    Chciałem po prostu pomocy w mojej sprawie. Również w wyjaśnieniu mi
    czy czegoś źle nie robie, gdzieś nie popełniam błędu merytorycznego.
    Nadal na to liczę, ale już bez takich zgryźliwych uwag.

    Pozdrawiam.
    NeoRex[PL]