  • Data: 2008-12-29 18:26:44
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:5bee2a3b-189a-4bd5-8cf7-16138457b039@i24g2000pr
    f.googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Tutaj akurat nie chodziło o chęć zakupu wynikającą z potrzeby, ale o
    > zrealizowanie znalezionej okazji cenowej.
    Mama mi zawsze powtarzała, że biednego nie stać na rzeczy tanie.

    > Serwis sprzętu na szczęście
    > to door-to-door producenta. Raczkuje, łagodnie to ująłeś-to nawet się
    > nie rusza, tyle się naszukałem i nic na ten temat szczególnego nie
    > znalazłem. Jednak zdaje mi się, że warto próbować, szczególnie, że mam
    > troszkę czasu i mogę na tym zyskać.
    http://www.sklepy24.pl/zakupy/prawo_konsumenckie/skl
    ep/internetowy
    To ci powinno pomóc odpowiedzieć sobie na przynajmniej część wątpliwości
    (choć osobiście uważam, że odrobinę za duże masz roszczenia - ale to jedynie
    moje odczucie).
    Tylko uważaj żeby sprawdzić ew. nowelizacje aktów prawnych.

    > Czy "oferta handlowa" zawsze oznacza tą z KC? Czy może zaistnieć inna
    > forma interpretacji tego zbitka wyrazów? I właściwie której definicji
    > powinnam się trzymać?
    Może nikt nie zauważył, ale ja tak - kilka wierszy wyżej: "się naszukałEM",
    teraz: powinnAM...
    Dziwne. ;)

    --
    Jotte