  • Data: 2008-12-29 00:17:05
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tutaj akurat nie chodziło o chęć zakupu wynikającą z potrzeby, ale o
    zrealizowanie znalezionej okazji cenowej. Serwis sprzętu na szczęście
    to door-to-door producenta. Raczkuje, łagodnie to ująłeś-to nawet się
    nie rusza, tyle się naszukałem i nic na ten temat szczególnego nie
    znalazłem. Jednak zdaje mi się, że warto próbować, szczególnie, że mam
    troszkę czasu i mogę na tym zyskać.

    Czy "oferta handlowa" zawsze oznacza tą z KC? Czy może zaistnieć inna
    forma interpretacji tego zbitka wyrazów? I właściwie której definicji
    powinnam się trzymać?

    Czy sklep przyznał się do swojego błędu anulując moje zamówienie z
    powodu braku dostępności u siebie w magazynie oraz u dostawców, a nie
    z powodu zapisu w regulaminie?

    Czy można ten brak dostępności w jakiś sposób sprawdzić?

    Oraz ostatnie "czy" istnieje jakieś prawo które skutkuje w Internecie
    dotyczące wydania dodanego towaru do koszyka przez sklep? tak jak to
    się ma do fizycznych sklepów

    Atmosfera od razu się przyjemniejsza zrobiła.