  • Data: 2003-11-06 17:01:15
    Temat: Re: CZY PRACODAWCA MNIE OKRADŁ ?????
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <p...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bodhc7$n6g$1@news.onet.pl...
    > Jedyne rozwiazanie to umowe neich bedzie na Babcie lub dziadka .. lub
    > kolegi np. :-))

    niekoniecznie :)

    zalezy to jeszcze od tego jaka o praca, jesli jest to tworzenie czegos, to
    czesc zarobionej kwoty czy cala nie wiem dokladnie mozna wziac na umowe o
    dzielo, wtedy tylko 50% kwoty z umowy podlega opodatkowaniu bo to praca
    koncepcyjna tworcza czy jakos tak, o ile nic sie do tej pory nie zmienilo

    mialem takie umowy jak pracowalem w agencji reklamowej