  • Data: 2006-05-04 02:40:57
    Temat: Re: CYFRA + porada...
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moja matka miala to samo - tez nie wyslali listu o wypowiedzeniu umowy, ale juz
    wymuszenie placenia 300zl za karte poleconym! Oczywiscie sram na nich i nic nie
    dostana. Oplacilem zaleglosc 58zl, oddalem karte, teraz bawia sie i przesylaja
    mi podpalke od Kruka. Niedlugo bedzie 3 lata od momentu wymuszenia tych 300zl i
    dzien po minieciu 3 lat od zaplaty zaleglosci i zwrotu karty polecony z zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru liscik o przedawnieinu i jesli cos wysla jeszcze od kruka
    lub inne wrony to do sadu ich pozwe za wymuszenie i obracaine moimi danymi
    osobwymi bez pozwolenia.