  • Data: 2012-05-30 16:22:43
    Temat: Re: [CRP] Jakie prawidłowe oznaczanie skrzyżowań? [EOT]
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2012 13:37, SW3 pisze:

    > Z jakiegoś powodu ustąp pierwszeństwa i STOP mają jednak niepowtarzalne
    > kształty.

    Bo są to dwa bardzo krytyczne znaki i w ten sposób mają dodatkowo
    podkreślić swoją wyjątkowość. Kiedyś STOP był okrągły, jak inne zakazy,
    ale potem (za sprawą USA?) stał się wielokątem.

    Ale to są znaki specjalne, znaki mające najważniejsze dla bezpieczeństwa
    znaczenie. A Koniec Drogi Z Pierwszeństwem, to zwykły prosty znak
    informacyjny, którego mózg może w zasadzie nawet nie zauważać, bo to
    kosmetyka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek