  • Data: 2012-05-18 09:22:05
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-18 09:01, Cavallino pisze:

    > Możesz obrażać się na fakty, ale ich w ten sposób nie zmienisz, ludzie
    > nie mając po co iść do centrum do niego nie pójdą, bo i po co?

    A czy napisałem, ze jest inaczej?

    > Po zakupy niby?
    > A potem mają zasuwać tramwajem z pełnymi siatami?

    no patrz - przed wieloma marketami tak jest - ba markety inwestują w
    darmobusy, oraz kombinują, aby w okolicy było jak najwięcej przystanków
    komunikacji publicznej. Jak myslisz czemu? Ano temu, że jednak nie mogą
    zapewnić tylu miejsc parkingowych, aby tylko przyjeżdżający autami
    pozwolili funkcjonować marketom. Mimo, że jak napisałem wcześniej -
    postawienie i utrzymanie blaszaka jest duzo tańsze niż porzadnej
    architektury.

    > Zwłaszcza, jeśli potencjalnych klientów zniechęca się wszystkimi
    > sposobami do przyjazdu w taki sposób, jaki jest przez nich pożądany.

    Wiem - powinni jeszcze lądowisko helikopterów przewidzieć przed sklepem...

    > Wystarczy narobić deptaków zamiast dróg i zlikwiduje się samo.
    > Zamiast centrum miasta będzie jedna wielka puborzygalnia.

    Jak napisałem, centrum jest po prostu zaniedbane. Jak może się zmienić -
    zobacz np Manufaktura w Łodzi i Piotrkowska - czym się różnią? Jedynie
    tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość od
    najbliższego parkingu do przeciętnego sklepu jest podobna, oba "obiekty"
    sa w centrum, a Piotrkowska umiera, bo jest brudno i niebezpiecznie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl