  • Data: 2012-05-18 12:20:13
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4fb617d6$0$1224$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Jak się swoje odstoi w korku to idzie....

    Na to już nie poradzisz, zresztą często do centrów handlowych na peryferiach
    też dojechać nie idzie.

    > wszystko należy robic z głową

    Z głową było 20 lat temu.
    Od tego czasu wszystko co się robi, jest działaniem w odwrotnym kierunku.
    Zwłaszcza ślepe małpowanie Zachodu.

    > Czemu sądzisz, że tylko babcie tam dojeżdżają komunikacją?

    Czepiasz się słówek, skup się na meritum.
    Myślisz że pasażerowie MPK utrzymają centrum handlowe?
    No to jesteś w grubym błędzie.

    Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center.
    Pies z kulawą nogą tam nie chodził, nawet jak było nowe.
    Bo nie było gdzie stanąć.

    500 m dalej jest Stary Browar i prosperuje nieźle, bo parking posiada.

    Centrum miasta złożone z deptaków to właśnie taka Victoria - nie ma racji
    bytu, poza ochlejstwem które robi się pieszo zazwyczaj.

    >Cały czas masz chyba syndrom osoby, która wyobraża sobie, że jazda
    >samochodem wszędzie to oznacza, że jest się "dzianym"...

    To Ty masz jakiś syndrom przeniesienia, skoro uważasz, że wszystko co się
    robi w życiu jest po to aby się komuś pokazać.
    Ja wyrosłem z tego zachowań typu modny ciuch czy samochód ze 20 lat temu,
    teraz robię to, co MNIE a nie komuś innemu wygodnie.