  • Data: 2012-05-18 10:45:23
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4fb5f89a$0$1231$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A czy napisałem, ze jest inaczej?

    > no patrz - przed wieloma marketami tak jest - ba markety inwestują w
    > darmobusy, oraz kombinują, aby w okolicy było jak najwięcej przystanków
    > komunikacji publicznej. Jak myslisz czemu?

    Żeby babcie polujące na promocje przyciągnąć.
    Ale to jedynie sposób na zwiększenie ilości klientów, babcie sklepów nie
    utrzymają.

    >Ano temu, że jednak nie mogą zapewnić tylu miejsc parkingowych, aby tylko
    >przyjeżdżający autami pozwolili funkcjonować marketom.

    Parkingi przed marketami w Poznaniu (np. M1) są wykorzystane gdzieś w 20%.

    > Jak napisałem, centrum jest po prostu zaniedbane.

    Siłą rzeczy, bo to błędne koło.
    Nie można dojechać i zaparkować, bo nikt nie inwestuje, więc nikt nie chce
    tu kupować, więc nikt nie inwestuje.

    >Jak może się zmienić - zobacz np Manufaktura w Łodzi i Piotrkowska - czym
    >się różnią?

    Nie mam pojęcia.
    W Łodzi poza przejazdami byłem ze 20 lat temu.

    W Poznaniu dobrze funkcjonują tylko te centra handlowe, które mają parkingi.
    Nawet w centrum (Stary Browar).

    >Jedynie tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość od
    >najbliższego parkingu do przeciętnego sklepu jest podobna, oba "obiekty" sa
    >w centrum, a Piotrkowska umiera, bo jest brudno i niebezpiecznie.

    Ale jeszcze niedawno nie było.
    Po prostu deptaki się same nie utrzymają, a idąc na dno pociągają za sobą
    resztę centrum które nie ma z czego żyć.
    Piwo wypite w lokalach to za mało.

    A jak ludzie nie dojadą, to kupować nie będą i już.
    Niezależnie od tego czy to się zielonym podoba czy nie.