    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Date: Wed, 23 Mar 2011 11:12:30 +0100

    W dniu 22.03.2011 09:21, Andrzej Ława pisze:
    > Ciasta nie wolno mi odsprzedać?

    Ależ wolno. Przecież Windows OEM z komputerem, z którym się połączył,
    możesz sobie sprzedać. Cały czas o tym mowa. Ale oddzielić jajek od mąki
    już nie możesz i nie możesz sprzedać oddzielnie Windowsa OEM.

    > Wynająłem? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze. Może np. piwo też wynajmujesz?

    Piwo nie jest własnością intelektualną. Wszelkie analogie do
    materialnych rzeczy będą mniej lub bardziej niepasujące niestety.

    > Użytkownik zawiera umowę zawieraną przez dystrybutora sprzętu? Ciekawa
    > teoria.

    Nie. Użytkownik zawiera End User License.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek