  • Data: 2011-03-23 10:55:49
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ wolno. Przecież Windows OEM z komputerem, z którym się połączył,
    > możesz sobie sprzedać. Cały czas o tym mowa. Ale oddzielić jajek od mąki
    > już nie możesz i nie możesz sprzedać oddzielnie Windowsa OEM.

    A jaki przepis tego zabrania? To, że czegoś nie umiesz, nie oznacza, że
    nie wolno. W przypadku komputera - oddzielenie jest trywialne.

    > Piwo nie jest własnością intelektualną. Wszelkie analogie do

    Jego receptura nie jest chroniona?

    > materialnych rzeczy będą mniej lub bardziej niepasujące niestety.

    Bo w ogóle od samego początki chorym.. nie, przepraszam - chciwym -
    pomysłem było sztuczne wymyślenie jakichś eterycznych licencji, zamiast
    pozostać przy starym, dobrym pojęciu egzemplarza.

    > Nie. Użytkownik zawiera End User License.

    Bo jak jej nie zawrze, to mu komputer nie zadziała.