  • Data: 2011-03-23 13:08:56
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ława wrote:

    > A gdzie ja napisałem, że po kosztach nośnika, kłamco?

    O tam powyżej, gdzie próbowałeś wprowadzić innowację na skalę światową -
    uzależnienie ceny licencji od kosztów powielenia nośnika.
    To nie jest marża, szaleńcze, taki MS na stworzenie nowego Windowsa wydaje
    jakieś kilkadziesiąt milardów dolarów. Oczywiście zaraz zakwestionujesz
    zasadność ich wydatków, bo ty byś to przecież zrobił taniej. Te filmy co w
    kinie lecą, na które studio wydało $100mln, to ty też byś zrobił za pół
    darmo i sprzedawał kopie za złótowkę. Przecież ci wszyscy artyści i technicy
    nad nimi pracujący to by przyszli do ciebie pracować za darmo. Prąd i paliwo
    też byś cudownie rozmnożył. I podwykonawcy od efektów też by ci na pewno
    oddali wyniki swej pracy za koszt wydruku faktury.
    Wyobraźni to ty nie posiadas za grosz.

    > To nie ja jestem patologicznym kłamcą.

    Tylko patologicznym opowiadaczem bzdur.

    > ROTFL

    SROTFL. Jak ci się ajfon zepsuje, to kupisz nowy bez iOSa?

    > Kompleksy?

    A jak to nazwać inaczej? Przecież to chyba jakaś choroba psychiczna nazywać
    firmę "mafią" za to że ludzie w niej nie pracują za darmo.

    > Według ciebie - nie wolno go kupić i naprawić.

    Komputera? Wolno.

    > Ja nie "pyszczę", gnojku.

    A co robisz? Się nie podoba to nie kupuj.

    > Twój ojciec jest przygłup, a ryj to ma twoja matka.

    ahahaha :)

    > Jeden Płatnik wystarczy.

    Do zwiększenia sprzedaży windowsów w Polsce o ułamek promila.
    Skarbowy by musiał z naszych pieniędzy zapłacić Prokomowi tysiąc razy więcej
    za napisanie tego Płatnika na Maka i linuksy, niż ta garstka alternatywnych
    dziwaków wydała na kupienie po jednym Windowsie. A na Symbiana też byś
    chciał Płatnika dostać za pieniądze podatnika? I na ajfona? No zagadnienie
    w sam raz na referendum publiczne - no zgadnij jaki byłby wynik.