  • Data: 2011-03-23 13:42:01
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Ba! Nie tylko łatanie dziur, ale wręcz dostajesz darmowe ulepszanie
    > systemu, bo np. SP3 do Windows XP to nie tylko łatanie dziur, ale
    > właśnie rozbudowa możliwości.

    SP2. W SP3 były już tylko łaty, ale za to gratis w tzw. międzyczasie IE8,
    aplikacje i usługi Windows Live, Security Essentials i tym podobne "dodatki
    do oryginalnego systemu".

    Tymczasem płącąc 150zł za grę komputerową można liczyć najwyżej na parę
    patchy przez pierwszy rok.

    > Żę kę? Mówisz o tym, że Microsoft sponsoruje częściowo wyposażenie
    > szkół zmniejszając tym wykluczenie informatyczne absolwentów? No to
    > tylko należy chwalić.

    W Polsce już tak dobrze nie będzie, bo bank światowy zaliczył ostatnio nasz
    kraj do bogatych.
    Ale w dzikich krajach nadal MS i inne koporacje rozdają dzieciom i szkołom
    komputery i oprogramowanie - linuksiarze zapewne są tym niecnym precederem
    ostro zbulwersowani.

    > Pacz pan, a kolega-linuksiarz płakał, że to wymaga jakiegoś Adobe
    > Aira, a Adobe Air znów wymaga Gnoma/KDE, a on znów uwielbia jakiegoś
    > Pierduboksa i że US jest be.
    >
    > Płatnik powstał ponad 10 lat temu (14?), jest dość złożonym
    > narzędziem. Air powstał kilka lat temu. Kto ma zapłacić za to, żeby
    > 0,00001% linuserów było szczęśliwych?

    A kto płaci za to, żeby 0,001% petentów mogło użyć podjazdu zamiast schodów
    do urzędu? Pan płaci, pani płaci. Tylko niech linuksiarze wytłumaczą wpierw,
    dlaczego ich dobrowolna ułomność ma być otoczona taką opieką jak
    niezawiniona niepełnosprawność.