  • Data: 2007-10-19 06:56:22
    Temat: Re: CBA produkuje przestępstwa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dekazzze napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    > wg mnie, taka prowokacja, że przychodzi ktoś i daje łapówkę, jest jak
    > najbardziej dopuszczona...

    pod warunkiem ze sa mocne poszlaki na to ze ktos bierze lapowki a ta
    prowokacja ma na celu zdobycie dowoow na konretna osobe. inaczej to
    podzeganie.

    A nie wtedy gdy sa poszlaki ze ktos ma sklonnosci do takich rzeczy
    (rozwalil mnie tekst propisowskiego tak zwanego profesora), co to znaczy
    miec sklonnosci?

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s