  • Data: 2006-01-11 08:35:17
    Temat: Droga Koleżanko !!!
    Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale się rozrosło! Pobieżnie przejrzałam, całości nie dałam rady, ale
    > nie zauważyłam, żeby ktoś wypowiedział się co do meritum, czyli czy
    > policjant miał rację. Nie zauważyłam też, żeby któryś z
    > krzykaczy-wchodzi-się-wejściem-nie-wyjściem wyjaśnił co mu
    > przeszkadza, którędy wchodzę.

    I musisz się z tym pogodzić. Internet to takie miejsce, gdzie jak zadasz
    konkretne pytanie, to NIE uzyskasz odpowiedzi na temat, a jedynie stertę
    paplaniny nie na temat. Jest to bowiem pole do wyżycia się: wszelkiej maści
    frustratów, nieuków, nabijaczy liczników postów, pseudo-beta-quasi
    fachoffffcooofff i internetowych troli. :-)

    Przerabiałem to wiele razy: zadałem konkretne pytanie - zero konkretnych
    odpowiedzi. Wpie....rzyłem tzw. Siarę - wątek rozrastał się pięknie a wszyscy
    się wspaniale żarli, przekonywali, przedtawiali swoje wydumane racje i tak
    gawno z tego wynikło....

    PS. Całym sercem jestem z Tobą i popieram Twoje racje. W wielu miejscach
    spotykamy się z sytuacjami ograniczania, zakazywania i nakazywania BEZ
    poparcia jakimikolwiek uregulowaniami prawnymi. No ale chcieliśta wziąć sprawy
    w swoje ręce, no to mata. :-))))))