  • Data: 2006-01-09 20:29:53
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dpom8i$r6v$1@opal.futuro.pl>
    Dredd <...@...pl> pisze:

    > Inicjatorka tej dyskusji - niejaka Renata G. nic o tym nie wspominała.

    Już od jakiegoś czasu dyskusja toczy się w dwóch równoległych odnogach -
    metro i hipermarket.

    > Nie sądzę by o to chodziło w przepisach.

    Doprawdy?
    Więc to nie przepisy w sklepie stanowią o tym, że nie wolno przechodzić obok
    kas?
    Skąd więc taki wymysł?

    > Trafiłaś po prostu na niezbyt myślącą i niezbyt kulturalną kasjerkę.

    Dokładnie. Taka kasjerka nie jest wyjątkiem. Pisałam też o niezbyt myślącym
    ochroniarzu, który kazał mi się cofnąć przez bramkę wejścia i wyjść
    prawidłowo. Parę osób pisało o równie "mądrych" ludziach z personelu
    sklepowego. A argumenty, jakie padają z drugiej strony są takie, że to
    klienci (czyli ja, czyli ktoś tam) jesteśmy warchołami, egoistami, chamami i
    Bóg wie jeszcze czym, bo buntujemy się przeciw absurdowi i brakowi zdrowego
    rozsądku.

    > Tak jak są ludzie którzy dla własnej egoistycznej wygody i bez
    > szacunku dla zasad ustanowionych przez ludzi, z których usług
    > korzystają - pchają się bez istotnego powodu do wyjścia wejściem

    A skąd właściwie to założenie, że "bez istotnego powodu"?

    --
    PozdrawiaM