  • Data: 2006-01-07 12:42:52
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --
    > PozdrawiaM

    Ja tez kiedys tak mialem w Carrefourze.
    Wszedlem zamyslony przez wejsciowa bramke i po przejsciu ok pol metra
    przypomnialem sobie ze mialem wejsc do sklepu po drugiej stronie alejki...
    Jak sie wycofalem to przybiegl ochroniarz i kazal mi wejsc jeszcze raz i
    wyjsc wyjsciem dla klientow.
    Powiedzialem mu ze nie moze mi czegos takiego kazac - zalal sie krwia i
    zaczal cos bulgotac.
    Ja ruszylem dalej w swoja strone - na to on zaczal wolac przelozonego, ktory
    po wyjasnieniu oczywiscie odpuscil sobie.
    Wiekszej durnoty niz takie zachowanie w zyciu nei widzialem.
    Rozumiem ze to jest sensowne, kiedy ktos kradnac wychodzi bramka wejsciowa,
    ale ten ochroniarz widzial, ze tylko pol metra wszedlem na teren sklepu!!
    :).

    Pozdraiwam
    Daniel