eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak karty gwarancyjnej w zakupionym aparacie foto › Re: Brak karty gwarancyjnej w zakupionym aparacie foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak karty gwarancyjnej w zakupionym aparacie foto
    Date: Wed, 27 Aug 2008 20:51:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <g947n2$73i$2@inews.gazeta.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-128-7.rawamaz.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219863074 7282 89.231.128.7 (27 Aug 2008 18:51:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2008 18:51:14 +0000 (UTC)
    X-User: jarlex
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550882
    [ ukryj nagłówki ]

    p...@i...pl pisze:

    >
    > W sumie to sam sobie odpowiedziałem, ale zastanawia mnie ten przepis prawa
    > konsumenckiego i rozdwojenie jaźni między tym co mówi i pisze na stronie www
    > infolinia Olympusa.
    >

    Po prostu gwarancja i niezgodność towaru z umową to dwie różne
    instytucje prawa cywilnego. Jeśli kupiłeś bezpośrednio od Olimpusa, to
    rzeczywiście dokument gwarancji byłby dla ciebie szkodliwy, bo mógłby
    cię wprowadzać w błąd. W razie czego masz roszczenie z tytułu
    niezgodności z umową. Gdy jednak kupiłeś gdzie indziej to bez gwarancji
    serwis olympusa może cię olać, a będziesz mógł tylko uderzać do sprzedawcy.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1