eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 23:11:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2022 o 14:53, Shrek pisze:

    > Ty zaczłąłeś że jak jakieś medium popiera ruską okupację, to przez
    > analogię należałoby żydowskie zamknąć.

    Bredzisz. Jesteś opóźniony umysłowo. Teraz już nie mam wątpliwości.
    Kolejny raz z czymś wyjeżdżasz, a potem piszesz, że to niby ja.

    > Czyli jesteś za blokadą żydowskich mediów popierających okupację terenów
    > przez izrael?

    Którego fragmentu mojej odpowiedzi nie zrozumiałeś?

    > No nie zrozumiałem - jakie być może - izrael okupuje terytoria i
    > popełnia na nich zbrodnie - nawet onz wyraża zaniepokojenie. No już
    > blokuj:P

    Tu masz dla opornych, w telegraficznym skrócie:
    "Wszystko, co trzeba wiedzieć, żeby ze zrozumieniem czytać i oglądać
    newsy z Izraela. Przewodnik dla początkujących w 7 pytaniach i
    odpowiedziach."

    https://demagog.org.pl/analizy_i_raporty/izrael-i-pa
    lestyna-czyli-co-musisz-wiedziec-o-konflikcie

    W sam raz dla ciebie na początek, żebyś miał od czego zacząć.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr