eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-20 01:41:47
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Ależ ja rozumiem, że w wojsku nawet pierdzi się na rozkaz.
    >
    > Tyle, że żyjemy w XXI wieku i już wiemy, że nie wszystkie rozkazy
    > zwalniają z myślenia i nie powodują, że nie jesteś zwykłym mordercą,
    > bo wykonujesz rozkaz jakiegoś zjeba wyższego stopniem.
    >
    > Ale jak widać ten etap edukacji cię ominął.
    > [...]

    <ironia> No przecież US Army nim napadła i zajęła Irak wprowadzając tam
    krwawy burdel urządziła demokratyczne głosowanie czy podawane przez
    wodza naczelnego powody napaści (wrogiego militarnego przejęcia) nie są
    o kant obsranej dupy potłuc. Ruska Armia Czerwona powinna się uczyć na
    takich najlepszych demokratycznych wzorcach. </ironia>

    Z ruskiego punktu widzenia podawane powody napaści nie są
    *bezdyskusyjnie* o kant dupy potłuc. W armii które nie jest śmiechu
    warta odmowa wykonania rozkazu się trafia *ale BARDZO rzadko*.
    Zasadniczo dlatego że wydający rozkazy mają niezłe wyczucie które
    rozkazy nie zostaną wykonane i ich nie wydają. Wyczucie zdobyte także
    dzięki tym bardzo rzadkim "odmowom wprost" oraz strajkom włoskim.

    --
    A. Filip