eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-20 07:06:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takoż w Zimbabwe, ale jednak RT ma nieco większy zasięg, nie?

    Przyznam, że się pogubiłem - co zimbabwe ma do tego?

    > I sądzisz, że każdy Muzułmanin ma tak nasrane?

    Nie - ale akurat ci z tamtej okolicy mają dość duży odsetek pojebanych.
    Poza tym są z tego już znani.

    > W normalnym
    > społeczeństwie takie ciągoty isisowe to kompletny margines.

    No właśnie - a ci jednak...

    > Mam tu sporo wątpliwości patrząc np. po własnym podwórku. Zapewne
    > odsetek niezindoktrynowanych Rosjan jest dużo więszy niż w samej Rosjii
    > ale tych z nasraniem pod beretem zdecydowanie nie brakuje. Masz MZ całą
    > kategorię Rosjan, która przebywa poza Rosją i jest wybitnie
    > nacjonalistyczna i proputinowska.

    Ok - może u ciebie jest inaczej. U nas się nawet specjalnie ze swja
    rosyjskością nie obnoszą:P Są jakieś rosyjskie szkoły dla szpiegów,
    towarzystawa "rosyjskie" ale raczej bez większych sukcesów.

    > Pewien konsensus jest konieczny do zachowania pozorów.

    Taa? Większość obywateli opowiadała się za zachowaniem "kompromisu"
    aborcyjnego. Pis w ramach kompromisu powiedział, że to nie oni tylko
    niezalezny trybunał kulinarny i oni nic w tym temacie nie mają do
    powiedzenia. A niezależność kuchni będą bronić policją łamiącą prawo.

    > A jakie jest prawne uzasadnienie sankcji?

    Żadne - po proastu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!