eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-20 04:37:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W niemczech albo UK? Żadnego.

    Takoż w Zimbabwe, ale jednak RT ma nieco większy zasięg, nie?

    > Bo sobie "ciemnych" nabrali i jednak trochę zasięgu mają?

    I sądzisz, że każdy Muzułmanin ma tak nasrane? W normalnym
    społeczeństwie takie ciągoty isisowe to kompletny margines.

    > No właśnie - diaspora rosyjska w UE jest chyba niewielka, a większość
    > tych co z matuszki wyjechała raczej już do wielikiej rassiji wracać nie
    > chce - ani fizycznie ani mentalnie.

    Mam tu sporo wątpliwości patrząc np. po własnym podwórku. Zapewne
    odsetek niezindoktrynowanych Rosjan jest dużo więszy niż w samej Rosjii
    ale tych z nasraniem pod beretem zdecydowanie nie brakuje. Masz MZ całą
    kategorię Rosjan, która przebywa poza Rosją i jest wybitnie
    nacjonalistyczna i proputinowska.

    > Putinowska tuby mi nie szkoda ani trochę. Szkoda mi precedensu - dziś
    > RT, jutro julki - aborcyjne, faszystowskie i atakujące fundamenty
    > państwa - zablokować! Wolałbym tak dla zachowania minimum przyzwoitości
    > żeby coś takiego klepał sąd - skoro da się z aresztem tymczasowym, to i
    > z tym by się dało - prawda?

    > A co władzę konsensus obchodzi? Konsensu był żeby się jebali i co?;)

    Pewien konsensus jest konieczny do zachowania pozorów.

    > Po prostu jako sankcje?

    A jakie jest prawne uzasadnienie sankcji?

    --
    Marcin