eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-18 00:16:15
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 18:17, A. Filip pisze:

    > Czy popieranie misji zbrojnej RP3 w Iraku i Afganistanie jest
    > wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    > agresji po "niepotwierdzeniu" jej _oficjalnego_ uzasadnienia?
    > [ Zyski++ z pomyłki/"pomyłki" ]

    Pierdolisz jak zwykle jak typowy fiutinowski troll.
    Żołnierze RP tam torturowali, gwałcili kobiety i dzieci i mordowali cywilów?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wi%C4%99zienie_Abu_Ghu
    rajb

    "W wyniku skandalu, jaki wybuchł po ujawnieniu tych informacji, wielu
    wojskowych odsunięto od służby i postawiono przed sądem, m.in. Lynndie
    England i Charles Graner zostali uznani za winnych i skazani na kary
    pozbawienia wolności[6][7]. Ówczesnej komendantce więzienia generał
    Janis Karpinski obniżono w 2005 roku stopień wojskowy do pułkownika[8].

    Według generała Taguby, na sprawę tortur w Abu Ghurajb nie należy
    patrzeć jak na samowolne działania kilku żołnierzy. Zebrane przez niego
    dowody wskazują jednoznacznie na udział agentów CIA, wywiadu wojskowego
    oraz wysokich rangą urzędników Pentagonu[2]."

    Rozumiesz różnice?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj