eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-18 04:10:49
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Więc po co to blokować? To mnie dziwi właśnie. Uważam, że jak wcześniej

    Bo to te masy głosują potem na fiutina i dorastają w przekonaniu, że
    robi dobrze.

    > niewiele osób słyszało o tym portalu, to teraz usłyszały. Moim zdaniem o

    Nie widzę jakoś dyskusji w prasie ntt. No i wracamy do p. wyjścia, czy
    tym masom będzie się chciało / będą potrafiły tam wleźć.

    > wiele lepszym rozwiązaniem byłoby zamanewrowanie wyszukiwarkami, by nie
    > wyszukiwały takiego portalu. Bo ja rzadko wchodzę na konkretny portal, a
    > częściej, jak mnie coś interesuje, to zaczynam od wyszukiwarki. Kiedyś
    > zaczynałem od Google i Yandexu, teraz mam zwyczaj jeszcze kilka innych
    > sprawdzać, bowiem zorientowałem się, że one dają znacząco różne wyniki.

    No a co w sumie za różnica? I to i tamto jest prewencyjną cenzurą.

    > Skrypty nie są jedynymi zagrożeniami. Jednym z zagrożeń jest
    > podmienienie na DNS adresu strony, co spowoduje, ze wpiszesz sobie adres
    > strony banku, a skieruje cie do łudząco podobnej strony oszusta.

    Prawada, ale czy certyfikat się będzie zgadzał?

    --
    Marcin