eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 13 May 2022 17:47:58 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <t5h3h6$163a$1@gioia.aioe.org>
    <t5i67g$1pmq$1@gioia.aioe.org> <t5i922$mbo$1@gioia.aioe.org>
    <t5ia28$12do$1@gioia.aioe.org> <t5ibq0$1o1o$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <t5j65t$2al$1@gioia.aioe.org>
    <627d1f33$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <627d2311$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l%gfK.1032296$sb1.582273@fx11.ams1>
    <627df541$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5l74t$1oav$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2022 o 11:07, Kviat pisze:

    > Tyle, że w tym przypadku to konkretne prawo dotyczy konkretnych ścieków.

    W tym konkretnym przypadku konkretnych ścieków i temu nie zaprzeczam. W
    innym będzie innych i nie ty będziesz o tym decydował. Takich jak akurat
    komu wygodnie. Może być julek, może być kontrolerów lotniczych, może być
    niepełnosprawnych, a może być po prostu tuska i jego zbrodniczej ekipy
    pracującej fur dojczland w spadku po dziadku. Może być nawet, że
    następni będą tak pisów jebać - a co? Skoro można to trzeba korzystać.

    > Nie przewiduje, że państwa mogą sobie zablokować w/g widzimisię.

    Bo blisko patrzysz. A mało to już razy było "do tego się nie posuną > tu
    byli pół roku temu > tu są > tam kurwa poszli"?

    > Państwa reżimowe nie potrzebują precedensu żeby robić co chcą.

    To czemu tak na kontroli mediów zależy naszym pisim, orbanowi czy nawet
    putinowi, skoro nie potrzebują?

    > I właśnie dlatego ten namordnik został wprowadzony na poziomie UE.

    A następny będzie przez naszych. Zakładanie ich dobrej woli jest moim
    zdaniem naiwnoscią i nieodpowiedzialnością.

    > Hmmm... czyli, jak rozumiem, delegalizujemy tylko partie jawnie
    > faszystowskie, które w swoich statutach mają faszystowskie zapisy.

    No niestety. Chyba że chcesz wydać władzy pozwolenie in blanco na
    delegalizowanie dowolnych partii i stowarzyszeń.

    > Namordnik został nałożony na konkretny czas.
    > Nie bez powodu.

    Ale ja tego wcale nie kwestionuję. Tylko że następny będzie być może z
    powodem, być może bez, być może na miesiąc, być może na zawsze.

    > A szury mają rację.

    Chyba masz mgłę kowidową, skoro twierdzisz, że możliwość że pisia (albo
    nawet inna) władza wykorzysta okazję do założenia kaganca na ryj
    politycznym wrogom jest realna za szurstwo. Weź trochę wyluzuj, bo
    wszędzie szurów widzisz - to zaczyna przypominać jakąś paranoję;)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    I na wzajem:P

    --
    Shrek