eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-13 13:31:07
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2022 o 13:18, Olin napisał:

    > Z tego co przeczytałem, ABW zablokowała 12 stron, w tym Wrealu24, za
    > szerzenie kacapskiej propagandy.

    "z tego co przeczytałeś w jakiejś gazecie". Z faktów, od ponad miesiąca
    brak jest decyzji, jest tylko lista. Co ciekawe wrealu24.pl w zasadzie
    od dłuższego czasu nie było nic publikowane, bo przebudowywano portal -
    ledwo ruszył i trafił na listę... Więc rzetelność tych gazet jest
    wątpliwa i to hasło "szerzenie kacapskiej propagandy" - to możesz
    przykleić każdemu.

    Jeśli nie odbywa się to w sposób znany z krajów cywilizowanych - czyli w
    sposób formalny - jutro może być to Twoja strona, albo strona kogoś kogo
    lubisz, a kto podpadł rządzącym. W zasadzie jak napisałem, każdemu można
    przypisać szerzenie kacapskiej propagandy - bo w zasadzie nie wiadomo co
    nią jest.

    --
    http://zrzeda.pl