eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-13 13:18:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 May 2022 12:08:46 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > ale jak pisałem w innym miejscu - przy
    > blokowaniu wrealu brak jest np konkretnych zarzutów, a co najważniejsze,
    > brak jest jakiejkolwiek formalnej decyzji!

    Z tego co przeczytałem, ABW zablokowała 12 stron, w tym Wrealu24, za
    szerzenie kacapskiej propagandy.

    Artykuł 180 ust. 1 Prawa Telekomunikacyjnego mówi:
    Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do niezwłocznego
    blokowania połączeń telekomunikacyjnych lub przekazów informacji, na
    żądanie uprawnionych podmiotów, jeżeli połączenia te mogą zagrażać
    obronności, bezpieczeństwu państwa oraz bezpieczeństwu i porządkowi
    publicznemu, albo do umożliwienia dokonania takiej blokady przez te
    podmioty.

    Konfederosja jest tym oburzona, więc niech się odwołuje do Trybunału
    Konsumpcyjnego.
    Pamiętam, jak Filipek się cieszył, że wreszcie zamilknie TVN, ale nie
    doczekał.

    Nieustające pozdrowienia dla kacapskiej agentury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl