eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-13 13:39:35
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 May 2022 13:31:07 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Jeśli nie odbywa się to w sposób znany z krajów cywilizowanych - czyli w
    > sposób formalny - jutro może być to Twoja strona, albo strona kogoś kogo
    > lubisz, a kto podpadł rządzącym. W zasadzie jak napisałem, każdemu można
    > przypisać szerzenie kacapskiej propagandy - bo w zasadzie nie wiadomo co
    > nią jest.

    Trzeba było chodzić na demonstracje KOD, kiedy walczył o praworządność.
    Nie przypominam sobie, żeby Konfederosja brała w nich aktywny udział. Oni
    wolą raczej odmienne standardy, a ocknęli się, kiedy sami padli ich ofiarą.
    Ciekawe, czy będą się odwoływać do instytucji unijnych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/