  • Data: 2010-02-19 08:46:42
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > no niestey, to ze ktos zatankowal, nie oznacza ze moze tam sterczec
    > godzinami :)

    Nawet jeśli w tym czasie posila się w stacyjnym bistro?

    > zrozum wreszcie, nie twierdze ze wszystko jest pieknie, sadzac z
    > artukulu oznakowanie jest, ale pewnie tez niedostatecznie widoczne, ale

    No, wreszcie zaczynasz trochę myśleć.

    > jak najbardziej popieram walke za pomoca blokad z rozmaitej masci
    > cwaniakami, co to mysla, ze cala okolica to ich miejsce parkingowe

    Oraz bogu ducha winnymi ludźmi, którzy zwyczajnie przegapili jakąś
    niewidoczną tabliczkę z enigmatycznym zapisem.

    > nie ma co LOLac, ale jak to ty klamczyszku, do bledu przyznac sie nie
    > potrafisz, tylko odwracasz kota ogonem

    Potrafię, jeśli takowy popełnię i to zauważę albo ktoś mi to wytknie i
    uzasadni. Ty niestety starasz się tylko zamotać manipulując cytatami i
    kłamiąc - więc nawet jeśli gdzieś w czymś się pomyliłem - lub np. ty
    mnie nie zrozumiałeś - ciężko mi się do tego odnieść.

    > jakiej nieswiadomosci, tego ze stacja benzynowa to nie sluzbowe miejsce
    > parkingowe? jaja sobie robisz?

    Pisałem już. Nie zgrywaj sklerotyka.

    > tak, sa, mniej skuteczne, trwajace duzo dluzej i obciazajace wlasciciela
    > dodatkowymi kosztami, dlaczego wszystkie koszty debilizmu parkujacych,
    > ma ponosic wlasciciel terenu?

    Bo i tak je odzyska, nie narazi się na konsekwencje łamania prawa,
    sprawi dobre wrażenie i nie spowoduje zaognienia sytuacji będącej zwykłą
    pomyłką a nie celową bezczelnością.

    > ale do jakiej prawdy, do tego ze zakladanie blokad jest niezgodne
    > aktualnym stanem prawnym?
    > do tego nie musisz mnie przekonywac czy doprowadzac, ja to wiem

    No coś takiego. Czyli popierasz łamanie prawa. Nareszcie się przyznałeś.

    > a teraz co do zakladajacych blokady, ich metody nie sa "bandyckie bo z
    > reguły wynikające z nieświadomości", oni tylko chca moc dysponowac swoja
    > wlasnocia zgodnie ze swoim pomyslem na biznes, bez "boksowania" sie z
    > debilami za kierownica

    > biore przyklad z mistrza - ciebie

    Hmm... I teraz mam dylemat, może mi pomożesz: czy powinienem stosować
    metody legalne, czyli zignorować twoje kłamstwa lub ewentualnie użerać
    się w sądzie, czy też dyskretnie ciebie "zniknąć"? ;-> Ta ostatnia
    metoda na pewno była by tania, szybka i skuteczna ;->

    Jednakowoż masz szczęście - w odróżnieniu od ciebie czy twoich
    bandyckich idoli ze stacji nie uznaję stosowania bandyckich metod "bo są
    skuteczne".

    A na sądzenie się z takim małym gnojkiem jak ty zwyczajnie nie mam czasu.