  • Data: 2010-02-19 08:32:54
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7e4454@news.home.net.pl...

    > Co nie przeszkadzało w blokowaniu także tych klientów.

    no niestey, to ze ktos zatankowal, nie oznacza ze moze tam sterczec
    godzinami :)
    zrozum wreszcie, nie twierdze ze wszystko jest pieknie, sadzac z artukulu
    oznakowanie jest, ale pewnie tez niedostatecznie widoczne, ale jak
    najbardziej popieram walke za pomoca blokad z rozmaitej masci cwaniakami, co
    to mysla, ze cala okolica to ich miejsce parkingowe

    > LOL

    nie ma co LOLac, ale jak to ty klamczyszku, do bledu przyznac sie nie
    potrafisz, tylko odwracasz kota ogonem

    > Primo: nie bandyckie bo z reguły wynikające z nieświadomości.

    jakiej nieswiadomosci, tego ze stacja benzynowa to nie sluzbowe miejsce
    parkingowe?
    jaja sobie robisz?

    > Secundo: nie mówię, wbrew temu co kłamliwie implikujesz, że takie
    > parkowanie wbrew woli właściciela jest OK. ALE są inne metody.

    tak, sa, mniej skuteczne, trwajace duzo dluzej i obciazajace wlasciciela
    dodatkowymi kosztami, dlaczego wszystkie koszty debilizmu parkujacych, ma
    ponosic wlasciciel terenu?

    > Analogia: próbuję ciebie doprowadzić do prawdy słowami.

    ale do jakiej prawdy, do tego ze zakladanie blokad jest niezgodne aktualnym
    stanem prawnym?
    do tego nie musisz mnie przekonywac czy doprowadzac, ja to wiem

    a teraz co do zakladajacych blokady, ich metody nie sa "bandyckie bo z
    reguły wynikające z nieświadomości", oni tylko chca moc dysponowac swoja
    wlasnocia zgodnie ze swoim pomyslem na biznes, bez "boksowania" sie z
    debilami za kierownica

    > No cóż - jednej rzeczy na pewno nie mogę pojąć: jak możesz uważać, że
    > twoje prymitywne manipulowanie cytatami i kłamstwa kogokolwiek nabiorą?

    biore przyklad z mistrza - ciebie

    > I znowu bezczelnie kłamiesz.

    j.w.