    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada P2P
    Date: Sat, 17 Jan 2004 11:54:54 +0100

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bu9osj$6fd$2@inews.gazeta.pl...

    > Niekoniecznie. Tu bylo podejrzenie zlamania umowy.

    Tylko, jeśli w umowie była taka klauzula.

    Ale nawet zakładając, że była, to tylko _podejrzenie_.

    O orzekania o winie - powtarzam - jest sąd. I istnieje domniemanie
    niewinności - to już nie okres rządów Stalina i innych bandytów (czyżbyś
    uważał, że to źle?)

    Póki sąd nie skarze - człowiek formalnie przestępstwa nie popełnia.

    > Klient moze oczywiscie zaskarzyc admina, ze nieslusznie
    > wylaczyl i podac go do sadu. Admin mogl po prostu
    > uznac, ze klient zlamal umowe i tyle.

    Bujda na resorach. Nie może 'sobie uznać'. Odcinając połączenie - on
    ewidentnie łamie umowę. Tylko na podstawie przypuszczeń.

    Ja mogę sobie przypuszczać, że przechodzący obok bandycko wyglądający
    osobnik jest niebezpieczny i napada na ludzi. Czy to uprawnia mnie do
    'prewencyjnego' zaatakowania go?

    > Taka swoja droga nie jest to zadne karanie ani
    > uznawanie winnym. Nikt nikogo nie wtraca do
    > wiezienie ani nie wymierza zadnych kar przeciez...

    Aha - odcięcie od sieci to nagroda?

    Admin łamie umowę tylko dlatego, że mu się wydawało, że chyba ktoś inny ją
    złamał.

    [ciach]

    > mozna dyskutowac. Publiczne znieslawienie kogos a apotem dopisanie
    > odpowiedniego emotikonu niekoneicznie zwalnia z odpowiedzialnosci.
    > Za prosto by bylo kogos obrazac! Nie sadzisz?

    Powolutku zaczynasz mnie cholernie wkurzać.

    Idź poszukaj kogoś, kto by ci wytłumaczył takie pojęcia jak 'żart', 'humor'
    itepe i przestań mnie denerwować.