  • Data: 2006-08-24 20:51:14
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Aug 2006 21:48:40 +0200, Krzysztof Z napisał(a):

    > Czas z tym skończyć i ktoś się musi za to zabrać. Trafiło na mnie a ja nie
    > odpuszczę. Moje pytanie jest jak mog uyzska ekspertzy dokumentacji medycznej
    > PRYWATNIE?

    w między czasie również poczytałem o tej chorobie. Jest to choroba
    śmiertelna nie uleczalna o podłożu genetycznym jednak nie jest to choroba
    dziedziczna /tyle bardzo skrótowo z opisu tej choroby/,następnie jest
    napisane ,że jest ona do wykrycia badań krwi kobiety ciężarnej ,to badanie
    wykrywa trzy podstawowe choroby w tym właśnie tę.
    Teraz dlaczego to piszę - bo to jak się okazuje jest wiedza elementarna
    lekarza położnika, to taka sama wiedza jak ta że grypę bez powikłań należy
    leczyć aspiryną ,witaminą i leżeniem w ciepłym łóżku a nie antybiotykami.
    Skoro lekarze stwierdzili już taką chorobę a ty maż jeszcze dokumentację
    to tobie ,żadna ekspertyza nie jest potrzebna. Bo ekspertyzę już wydał ci
    szpital ,który stwierdził taka chorobę. Po prostu zrób kopie wszystkich
    dokumentów i napisz skargę do izby lekarskie. Masz zdjęcia z usg też
    dołącz kopie i zapytaj w skardze jak to jest ,że lekarz nie widzi tego co
    "widać gołym okiem".Mając takie dokumenty możesz śmiało dać to do prasy.
    Dlaczego?
    bo :
    powinno być zrobione badanie ,a jeżeli nie zostało zrobione to dlaczego?
    ,a jeżeli zostało zrobione to co wykazał wynik jeżeli wynik był dobry to
    znaczy badanie zrobiono źle ?, a jeżeli wynik wykazywał chorobę to
    dlaczego o tym nikt nie informował?.
    W ten sposób należy zadawać pytania i "klinika" będzie miała problemy
    ,ponieważ to są pytania na które udzielenie przez klinikę obojętnie jakiej
    odpowiedzi stawia ją w bardzo niekorzystnym świetle.

    powodzenia
    akala