  • Data: 2006-08-25 08:59:54
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 10:44:15 +0200, Angie napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A skad wiesz, ze nie zapytal? Takie pytanie to standardowy wywiad lekarski
    > na poczatku
    > ciazy. Poza tym, nie ma przymusu chodzenia do konkretnego lekarza - jesli
    > uwazasz ze ten ci nie odpowiada albo wydaje ci sie niekompetetny to sie go
    > zmienia. Jest cala masa miejsc gdzie mozna to sprawdzic - grupa dyskusyjna
    > pl.soc.dzieci, forum gazety wyborczej, listy "rodzic po ludzku" i inne
    > listy/strony gdzie kobiety robia rankingi lekarzy ginekologow i klinik
> [...]

    Ty chyba nie rozumiesz jaka to jest grupa i w jakim celu pytający zwrócił
    się o poradę, jak dalej postępować. J nie wiem czy zapytał czy nie bo mnie
    tam nie było, ja radzę jak ma postąpić pytający w przypadku gdyby profesor
    nie zapytał, nie rozpoznał i tak dalej.
    I teraz tak, a ty skąd wiesz ,że ta kobieta nie powiedziała ,nie
    sprawdzała ,nie czytała ? Skoro wybrała prywatną klinikę to miała jakiś
    powód, była zapewne przekonana, że wybiera jak najlepiej.
    Jeszcze raz to nie jest grupa o "poradach medycznych" czy o rodzeniu
    dzieci a grupa o "poradach prawnych".

    akala