  • Data: 2006-08-25 22:44:11
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Od: "Krzysztof Z" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc tak:( a tak wogóle to dziękuję za udzielone info bardzo serdecznie)
    Zdjęcie z 2 usg kategorycznie powinno skłonić lekarza do poinformowania o
    konieczności dodatkowych badan - nikt tego nie powiedział.
    Te badania są płatne ale nie o kasę chodzi, zapłaciłbym za wszystko i tyle
    tylko TRZEBA BYŁO MI POWIEDZIEĆ
    Dzięki jeszcze raz za info i będę działać, dam wam znać co z tego wyszło.
    Pozdrawiam

    Krzysiek