  • Data: 2006-08-25 08:42:57
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Od: "Angie" <h...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:2y72ejlujsp7.ryfmq8tnlvbt$.dlg@40tude.net...

    > Jeżeli chodzi o grupę ryzyka to profesor powinien dokładnie przepytać
    > kobietę w celu sprawdzenia czy jest w takiej grupie czy nie,

    A skad wiesz? Takie pytanie to standardowy wywiad lekarski na poczatku
    ciazy. Poza tym, nie ma przymusu chodzenia do konkretnego lekarza - jesli
    uwazasz ze ten ci nie odpowiada albo wydaje ci sie niekompetetny to sie go
    zmienia. Jest cala masa miejsc gdzie mozna to sprawdzic - grupa dyskusyjna
    pl.soc.dzieci, forum gazety wyborczej, listy "rodzic po ludzku" i inne
    listy/strony gdzie kobiety robia rankingi lekarzy ginekologow i klinik
    polozniczych. to naprawde nie jest skomplikowane. Poza tym, gdyby w mojej
    rodzinie np byl zespol Downa to powiedzialabym o tym sama lekarzowi, nie
    czekajac na jego pytanie bo sama balabym sie czy moze to dotknac moje
    dziecko. A Ty nie?

    Angie