  • Data: 2007-08-29 20:47:20
    Temat: Re: Blad w dokumencie, oplata za wymiane
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TARC" <t...@t...usun.kropki.pl> napisał w
    wiadomości news:op.txt85kd2mgny4k@vc...
    > Dnia 29-08-2007 o 16:56:03 ulong <w...@w...pl> napisał(a):
    >

    > Weź daj numer konta to ci wpłacę te 3,55 zł, skoro cię nie stać... Dobrze,
    > że jachty są takie tanie chociaż...
    >

    > --
    > Maciek

    czepiacie się,
    człowiek zapewne chciał osiągnąć inny cel. Nie chodzi tu o te 3,55 czy nawet
    10,55 ale chodzi o to, że druga strona powinna poczuć się w moralnym
    obowiązku do naprawienia szkody na własny rachunek. Podejrzewam, że gdyby ta
    pani powiedziała normalnie, że proszę przesłać na mój rachunek to kolega by
    powiedział, że sam za to zapłaci i koniec.
    Tu jednak mamy do czynienia z czymś w rodzaju - "pomyliłam się, o jejku,
    prosze pzresłać to poprawię, ale nie gwarantuję, że będzie dobrze"

    a może się mylę?