eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd magazyniera przy wysyłce › Re: Błąd magazyniera przy wysyłce
  • Data: 2005-05-18 21:52:26
    Temat: Re: Błąd magazyniera przy wysyłce
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2005-05-18 23:48, Użytkownik Witiia napisał:

    > Jeśli kwota jest rzędu 1000zł, myślę że najlepiej jakby pracownik
    > sklepu/kurier pojechał do klienta i wymienił sprzęt. Tak najlepiej
    > byłoby dla klienta.
    > Oczywiście sklep będzie miał pewne koszty dojazdu, ale to przecież nie
    > wina klienta.

    Dodatkowo, jeśli klient nie widzi różnicy (bo tak też może być, np.
    lepszy model karty graficznej) to będzie się obawiał, żę chcą mu zabrać
    sprzęt, który zamówił i wcisnąć coś gorszego.


    --
    Witiia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1