  • Data: 2011-07-22 21:25:29
    Temat: Re: Bilety a zmiana stawki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Jul 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > O ile wprowadzą dopłaty na 20gr. Słabo to widzę,

    Tristan, podobno Twoim zdaniem to ja jestem biedny (wątek o imionach :P)
    ale masz rację: niedowidzisz.
    Mocno niedowidzisz.
    Bo o automat który sprzedaje bilety za 10 groszy na placu autobusowym
    w każdym większym mieście a i co poniektórych większych przystankach
    "w terenie" można się potknąć.
    Zapewniam :>
    A ten na Goethego na pewno stoi na drodze wielu pasażerom idącym
    "na skróty" na stanowiska :>

    Tak, jak dobrze poszukam to może jeszcze znajdę gdzieś bilet
    z poprzedniej podwyżki :>, a "dopłatowe" za 5 groszy (sprzed
    przedpoprzedniej podwyżki) chyba też gdzieś mam.
    Aktualne dopłatowe też (do tych biletów za 2,40, które się
    z rzadka tu i ówdzie odnajdują).

    > nie sądzę. Na jakiej podstawie sklep ma mi to przyjąć?

    Nie sklep, już Ci napisali.
    Z okazji niewykonania umowy przewozu na oferowanych warunkach.
    To "oni" zmieniają warunki, nie klient.
    Ale nie ma zastosowania, bo "dopłatowe" SĄ dostępne!

    pzdr, Gotfryd