  • Data: 2010-01-21 19:54:21
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Czy mogę uprzejmie poprosić o niesugerowanie jakoby regulaminy
    > przewoźników mogły być "ponad ustawą", przynajmniej w zakresie
    > uregulowań *bezwzględnych* (z umowy)?

    to nie jest ponad ustawą.
    Bilety, ktore zawieraja wszystkie dane potrzebne do zawarcia umowy jak
    najbardziej potwierdzaja zawarcie umowy.
    W tym przypadku zakupienie biletu mzk nie stanowi podstawy zawarcia
    umowy, bo nie da sie przedmiotu tej umowy określić.
    to tak jakbys chcial sporzadzic wazna umowe sprzedazy samochodu tylko
    jeszcze nie wiesz jakiego. niedasie.
    skasowanie biletu jest czynnoscia zaplaty w ramach umowy zawartej
    poprzez zajecie miejsca w autobusie.
    wszystko jest w tym samym paragrafie ustawy.