  • Data: 2010-01-22 15:38:51
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 20:45, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Chodzi o to, że bilet (ani nic innego) nie *gwarantuje* dokonania
    > przejazdu pomiędzy A i B w ściśle określonym czasie, np. 25 minut.

    A czym jest rozklad jazdy? Nie jest zobowiazaniem, do wykonania
    uslugi?
    Jesli czas nie jest istotny - ten z rozkladu - to moze trasa tez?
    Bo zaraz dodziemy tym tokiem myslenia do wniosku, ze jak kupie bilet,
    to wywiaza mnie nie wiadomo gdzie, nie wiadomo kiedy i juz, kiedy moj
    bilet bedzie niewazny, wiec zaplace oplate karna :-) Albo powaznie
    traktujemy rozklad jazdy jako wiazaca oferte