  • Data: 2010-01-21 18:55:26
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Jan 2010, witek wrote:

> [...]

    [...]

    > to zajrzyj jeszcze do regulaminów przewoźników.

    Czy mogę uprzejmie poprosić o niesugerowanie jakoby regulaminy
    przewoźników mogły być "ponad ustawą", przynajmniej w zakresie
    uregulowań *bezwzględnych* (z umowy)?
    ;)
    To, że *być może* pposłowie zagłosowali za treścią uzyskaną
    metodą cut&paste z pism pochodzących z czasów powszechności
    konduktorów (ktoś na grupie jarzy, kto to taki ten konduktor? ;))
    i być może treść z ustawy jest ekhm... "nieżyciowa", nie
    umniejsza jej wagi (jako aktu nadrzędnego).

    pzdr, Gotfryd