    From: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Date: Thu, 04 Dec 2008 21:15:36 +0100

    piiłsóócki! pisze:

    > trzeba zacząć od tego że nie zarekwirowano Ci sprzętu, tylko
    > zabezpieczono. Przeprowadzą analizy i sie do tego odniosą.
    > Pisz do prokuratury o zwrot, ale watpie żeby oddali, bo zapewne dopatrzą
    > sie że miałaś coś pirackiego.
    > Jeżeli to dla Ciebie takie cenne to weź papuge
    Sam sprzęt to jeszcze pół biedy, ale najgorsze było to, że przez to
    zawaliła mi się cała praca i w konsekwencji zdrowie. I tylko o to mi
    chodzi, czy ktoś poniesie odpowiedzialność za utratę zdrowia? W prawie
    jest na to paragraf (art. 157 § 1 k.k.), tylko teraz winnego nie ma, bo
    kto - policja? prokurator? oni wykonywali swoją pracę, a kto popełnił
    błąd? Może TPSA, źle zidentyfikowała IP?
    A do prokuratury pisałam najpierw o zwrot, potem chociażby o skopiowanie
    danych, ale wszystko jakby rzucać grochem o ścianę.