  • Data: 2008-12-04 21:40:06
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Sam sprzęt to jeszcze pół biedy, ale najgorsze było to, że przez to
    > zawaliła mi się cała praca i w konsekwencji zdrowie. I tylko o to mi
    > chodzi, czy ktoś poniesie odpowiedzialność za utratę zdrowia? W prawie
    > jest na to paragraf (art. 157 § 1 k.k.), tylko teraz winnego nie ma, bo
    > kto - policja? prokurator? oni wykonywali swoją pracę

    Policja jest winna, mogli odmówić wykonania nakazu lub upozorować w
    sprawozdaniu ze np nikogo w domu nei było, nie znalezli żannego komputera, bo
    to był laptop a właściciel zabrał go ze sobą i wyjechał itp.

    SS-mani też nie musieli słuchać hitlera, gazować i spalać w piecach żydów, a
    robili to w imię prawa...

    Wszystko zależy od człowieka który ostatecznie wykonuje dany nakaz/rozkaz i to
    on ponosi odpowiedzialność.