  • Data: 2003-03-13 19:11:35
    Temat: Re: Bardzo wazna sprawa dotyczaca matury !!! PILNE !!!!
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:187b.0000072d.3e70d2c7@newsgate.onet.pl...
    > No dobra wszystko pieknie ladnie....
    > a moze by mi ktos powiedzial jak to sie ma w swietle prawa ??????
    > Dzieki

    No przeciez wszyscy Ci pisza... Ministerstwo mialo prawo
    wydac rozporzadzenie, wiec wydalo... A ze robi to na 2 miesiace
    przed Twoja matura? Welcome to Poland!

    Na pocieszenie dodam, ze Rzecznik Praw Obywatelskich skierowal
    do Trybunalu Konstytucyjnego wniosek, w ktorym stwierdza, ze
    ministerstwo ma zbyt szeroka delegacje ustawowa do wydawania
    rozporzadzen, w tym wlasnie tego traktujacego o maturach.
    Zeby pocieszyc Cie jeszcze bardziej, przypomne Ci, ze zyjesz
    w kraju wyjatkowo sprawnego sadownictwa, wiec moze za rok
    Trybunal rozpatrzy sprawe.

    Zeby bylo ciekawiej napisze jeszcze, ze wedlug niektorych
    prawnikow rozporzadzenie o maturach PRZESTALO OBOWIAZYWAC
    21 pazdziernika 2002 r. Wiec jezeli oblejesz, to mozesz odwolac
    sie do NSA i moze juz po 2 latach sad stwierdzi, ze jednak
    mature zdales...

    Michal Letowski