  • Data: 2002-08-05 10:59:25
    Temat: Re: Bardzo proszę - o pilną pomoc ! (crosspost)
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    >Potrzebujesz pisma z PBK ze nieterminowa rata wynikla z ich winy.
    >Jak to juz uzyskasz, (NIE pokazujac papierka z firmy windykacyjnej) to
    >dopiero wtedy pokazujesz to pismo i domagasz sie
    >natychmiastowego pokrycia
    >strat ktore poniosles w zwiazku z nieterminowym wykonaniem uslugi przez
    >bank. To znaczy - zaplaty tych rat i 80 zlotych. Michal.

    ja juz takie pismo mam. Podpisala sie Dyrektor oddzialu w Plocku i glówna
    ksiegowa !

    napisali ze rata wplynela nieterminowo z ich winy i prosza o uznanie
    promocji przez System gwarant !

    Dzwonilem juz do banku w Plocku to sie zapowietrzyli bo powiedzieli ze
    zadnej umowy z ta firma windykacyjna nie maja - dzwonilem do Poznania do tej
    firmy - to powiedzieli ze oddzwonia.

    teraz dzwonie do UOKiK i do centrali banku PBK i co dalej !

    ps. isc z tym na policję ?

    Sławomir Obrzezgiewicz